maanantai 2. maaliskuuta 2015

2# Maanantai 2.3.-15

Tänään alkoi Hillan varsinainen valmentaminen. Valmentaminen aloitettiin kevyellä viikolla, joka sisältää kävelyä ja ratsastusta.

Tänään ohjelmassa oli käyntilenkki painavilla jarrukärryillä sisältäen ylä- ja alamäkiä. Hilla oli jatkuvasti sitä mieltä, että olisi mukavampaa, jos ei tarvitsisi kävellä, vaan saisi mennä hieman lujempaa, kuitenkin loppujen lopuksi päästiin yhteisymmärrykseen siitä, onko kyseessä käynti- vai ravilenkki.

Matkan pituus: 4.35km
Matkan kesto: 00:32:21
Keskinopeus: 8.1km/h


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti