keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

3# Tiistai 3.3.-15

Eilen ohjelmassa oli jälleen käyntiä jarrukärryillä ympäri metsää. Lumien sulaessa ja kevään lähestyessä oli meidän pakko kayttää viimeinenkin lumi hankitreeniin. Hilla oli koko matkan todella rento, huomasin myös miten paljon hevonenkin tykkää, kun saa liikkua hieman muuallakin kuin hiittiradalla.



Matkan pituus: 4.95km
Matkan kesto: 00:43:00

Keskinopeus: 6.9 km/h

1 kommentti:

  1. Hillan raskas treeniviikko (vko12)sujui hyvin, hevonen oli meneväinen. Tiistaina palauttelulenkillä lähti taas kenkä oej ja kavio pääsi hieman lohkeamaan. Keskiviikkona Hilla kengitettiin ja balanssi saatiin kohdalleen. Torstaina ajettiin raskaampi lenkki oppituntien puitteissa ja perjantaina palauttelua ratsastaen Maijan HHyo14 toimesta.

    VastaaPoista