Hillan ensimmäinen valmennusviikko (vko 10) ei mennyt ihan suunnitelmien
mukaan, kuten ehkä bloginkin puolelta huomaa, ettei silloin paljon kirjoiteltu.
Tarkoitus oli, että minä liikuttaisin Hillan sillä viikolla lähestulkoon kokonaan
itse, mutta kuitenkin tilanteet muuttuu ja näin ollen Hilla ei sillä viikolla
liikkunut kuin kolme kertaa viiden kerran sijasta.
Vko 11 olin lomalla, samoin ajotuntien opettajat, joten oli erittäin hankala
saada Hilla liikkumaan, kuitenkin onnekseni tallivuorolaiset
suostuivat käydä ajamassa Hillan sillä viikolla. Käsittääkseni tämä viikko meni
aikalailla suunnitelman mukaan.
Vko 12 en ajanut Hillaa kertaakaan itse, vaan neiti liikkui silloin ajotunneilla.
Viikko meni kuulemma hyvin. Tälläiset tiedot olen itselleni saanut kyseisestä
viikosta; "Hillan raskas treeniviikko (vko12) sujui hyvin, hevonen oli meneväinen.
Tiistaina palauttelulenkillä lähti taas kenkä oej ja kavio pääsi hieman
lohkeamaan. Keskiviikkona Hilla kengitettiin ja balanssi saatiin kohdalleen.
Torstaina ajettiin raskaampi lenkki oppituntien puitteissa ja perjantaina
palauttelua ratsastaen Maijan HHyo14 toimesta."

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti