torstai 26. maaliskuuta 2015

4# Välitietoja

Pieni katsaus siihen miten Hillan valmennussuunnitelma etenee:
     Hillan ensimmäinen valmennusviikko (vko 10) ei mennyt ihan suunnitelmien
     mukaan, kuten ehkä bloginkin puolelta huomaa, ettei silloin paljon kirjoiteltu.
     Tarkoitus oli, että minä liikuttaisin Hillan sillä viikolla lähestulkoon kokonaan
     itse, mutta kuitenkin tilanteet muuttuu ja näin ollen Hilla ei sillä viikolla
     liikkunut kuin kolme kertaa viiden kerran sijasta.


     Vko 11 olin lomalla, samoin ajotuntien opettajat, joten oli erittäin hankala
     saada Hilla liikkumaan, kuitenkin onnekseni tallivuorolaiset 
     suostuivat käydä ajamassa Hillan sillä viikolla. Käsittääkseni tämä viikko meni 
     aikalailla suunnitelman mukaan.


     Vko 12 en ajanut Hillaa kertaakaan itse, vaan neiti liikkui silloin ajotunneilla.
     Viikko meni kuulemma hyvin. Tälläiset tiedot olen itselleni saanut kyseisestä 
     viikosta; "Hillan raskas treeniviikko (vko12) sujui hyvin, hevonen oli meneväinen.
     Tiistaina palauttelulenkillä lähti taas kenkä oej ja kavio pääsi hieman
     lohkeamaanKeskiviikkona Hilla kengitettiin ja balanssi saatiin kohdalleen. 
     Torstaina ajettiin raskaampi lenkki oppituntien puitteissa ja perjantaina 
     palauttelua ratsastaen Maijan HHyo14 toimesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti