maanantai 6. huhtikuuta 2015

6# Torstai 2.4.-15

Keskiraskas viikko, kävin ajamassa Hillalla kaksi kierrosta hiittiradalla. Hilla ravasi alusta asti todella hyvin ja reippaasti. Nyt kun olen itse päässyt ajamaan myös hieman reippaammin, huomaan Hillassa heti sen kehityksen, ei ole enään sitä niin herkkää peitsaria vaan sieltä oikeasti löytyy jo hienokin ravi. Hilla olisi jaksanut kyllä mennä vielä useammankin kierroksen, mutta velipoika (Ypäjä Ilari) oli toisella kierroksella niin väsynyt, että päätettiin lähteä tallin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti