maanantai 6. huhtikuuta 2015

7# Maanantai 6.4.-15

En edes tiedä mistä aloittaisi... Hilla oli todella huono ajaa, neiti ei ravannut mihinkään suuntaan, vain laukkasi ja peitsasi. Kaikki keinot kokeiltiin, mutta ei, Hilla ei vaan ravannut, mullakin alkoin jo käden väsyä hidastamiseen niin paljon, että hyvä kun jaksoin loppun asti. Ajettiin kuitenkin kaksi kierrosta, ajatellen jos hevonen vertyisi toiselle kierrokselle, mutta se vain muuttui huonommaksi. Lähdettiin kävelemään talliin päin ja tallille päästyä aloin itse huolestua, hevonen puuskuttaa edelleen niin paljon, kun sillä olisi ajettu juuri todellatodella kovaa ja pitkän matkaa. Hillalla meni lähes 20-25min, ennen kuin hengitys tasaantui kokonaan. Eli siis lyhennettynä meidän reissu Hilla oli todella huono ajaa, palautui hitaasti ja oli myöshieman yskäinen. 



Matkan pituus: 7.71km
Matkan kesto: 00:34:46
Keskinopeus: 14.1km/h

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti