Kävin viime viikolla ajamassa Hillan kolmeen kertaan, maanantaina (josta olenkin jo kirjoittanut), tiistaina ja keskiviikkona.
Tiistain: Ajoin Hillan varsan valmennus- tunnin yhteydessä. Ajettiin ravirata ympäri muistaakseni viisi kertaa. Tällä kertaa ravi oli todella hyvää, mutta jälleen palautuminen ajosta oli hidasta. Oli siis aika ottaa verikoe.
Keskiviikko: Kävin ajamassa Hillalla palauttelulenkin, kolme kierrosta raviradalla ja pitkä kävely. Ravi oli sujuvaa, mutta palautuminen edelleen hidasta, vaikka olimmekin kävelleet jo paljon ennen talliin tuloa, puuskutti Hilla edelleen vähän tallissa. Hillan verikokeista selvisi valkosolujen määrän olevan korkealla, muuten normaalit. Päätettiin myös bliistrata Hillan etupolvia kolmen päivän ajan, sillä Hillalla on nyt painavammat kengät edessä, joten olisi myös mahdollista, että etupolvet olisivat rasittuneet.
Eilen kävin ratsastamassa Hillan, käveltiin aika paljon metsässä mäkiä ja välillä otettiin pieniä pätkiä ravia. Tallissa huomasin jälleen tämän Hillalle tutuksi ilmenneen ongelman, eli irtokengän. Varattiin siis Hillalle kengitys seuraavalle päivälle. Hilla oli myös onnistunut saamaan polkeman vasempaan etuseen, joten se pestiin ja laitoin siihen ketjusiteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti